U jasličku skupinu Bubamare upisano je 17-oro djece u dobi od jedne godine do godinu i četiri mjeseca. Nekoliko djece nije još prohodalo pa se, uz prilagodbu, početkom pedagoške godine, kao prioritetni zadatak nametnulo osmišljavanje aktivnosti za usvajanje i usavršavanje prirodnih oblika kretanja.
Veliki izazov je predstavljalo i postupno usvajanje dnevnog ritma i rutina skupine što je djeci olakšalo prilagodbu te umanjilo krize i tugu koju djeca osjećaju (jer u svakom trenutku u danu znaju što mogu očekivati).
Kada su stekli sigurnost i povjerenje, nudilo im se sve više senzoričkih sadržaja za vježbanje svojih sposobnostii i istraživanje svijeta oko sebe svim osjetilima. Igrali su se slanim tijestom i plastelinom, pšenicom, kukuruzom, kestenima, izrađivali razne vrste senzoričkih kutija, senzo- didaktički zid, umetaljke, igre se raznim materijalima i bojama.
Obogaćivali su i razvijali govor kao i riječnik kroz gestovne i pokretne igre “Autobus”, ” Mišica kuhala kašicu”, ” Ringe, ringe raja” , ” Bi-ba- bučicu”, ” Patak”…
Najdraže slikovnice su razne vrste pokrivaljki/otkrivaljki i priče o Piku (E. Hill), te slikovnice D. Bruna ” Miffy”.
U proljeće su sudjelovali u eko-aktivnostima te projektu obilježavanja – Dana planete Zemlje. Djeca su usvajala osnovne pojmove (u skladu sa dobi) : trava, cvijeće, voda, drveće, smeće; kroz igru, likovno izražavanje ljepljenjem kolaža, izradu drveća od pedagoški neoblikovanog materijala, te ponajviše boravkom na vrtićkom dvorištu i promatranjem promjena u prirodi i u vrtu.