eTwinning

eTwinning projekt “Healthy and happy kids” u skupini Krijesnice

Skupina Krijesnice uključila se u eTwinning projekt “Zdrava i vesela djeca” s početkom u veljači 2025. godine. U projektu su sudjelovala i djeca iz drugih zemalja: Portugala, Španjolske, Litve, Grčke, Srbije, Italije, Rumunjske i Turske.

Ciljevi projekta bili su: razvijati zdrave navike u prehrani, podizati svijest o važnosti tjelesne aktivnosti, stjecati higijenske navike, poticati korištenje digitalnih alata, razvijati kooperaciju i vještine timskog rada.

Djeca su u projektu provela suradničke aktivnosti: kreirala logo projekta, crtala u programu Colorillo zajednički “Zdravi tanjur”, izradila knjigu “Dan sigurnosti na internetu” i knjigu s receptima “Zdrav doručak”. Uz to, sudjelovala su u planiranim aktivnostima kroz svaki mjesec: izrada piramide zdrave prehrane, tjelovježba, igre na otvorenom, igre “Bee bot robotom” , odlazak u prirodu, aktivnosti s roditeljima: tjelovježba kod kuće i vikend na otvorenom. Djecu se najviše dojmio video poziv i upoznavanje s drugim sudionicima projekta, za vrijeme kojeg je provedena zajednička vođena tjelovježba. Projekt traje do svibnja 2025. godine.

Safe Steps: Our Road Safety Journey

Skupina ranog učenja engleskog jezika Minions uključila se u međunarodni eTwinning projekt „Safe Steps: Our Road Safety Journey“. Projekt je trajao od listopada 2024. do veljače 2025. godine, a u njemu je sudjelovalo sedam dječjih vrtića iz Grčke, Turske, Rumunjske i Hrvatske.

Ciljevi projekta bili su:

– naučiti djecu o važnosti sigurnog kretanja u prometu

– upoznavanje s pravilima u prometu te prometnim znakovima

– upoznavanje različitih prometnih vozila te imenovanje na hrvatskom i engleskom jeziku

– upoznavanje drugih zemalja, različitih jezika i kultura

– poticanje međunarodne suradnje razmjenom iskustva

– razvijanje kreativnosti i samoizražavanja vezano uz sigurnost u prometu

Za vrijeme projekta korišteni su razni digitalni alati (Padle, Bee-Bot, Canva, Picsart, Artsteps, Cospaces, Chatterpix ), a djeca i odgojiteljice imala su priliku kroz tri video javljanja uživo međusobno se upoznati sa ostalim sudionicima projekta, reproducirati pjesmice i recitacije o prometu na engleskom ili materinjem jeziku.

Uz šetnje gradom Zaprešićem organizirani su i prometni poligoni u vrtiću u kojem je svako dijete bio sudionik u prometu. U projekt i provođenje aktivnosti uključili su se i roditelji. Tata policajac posjetio je skupinu, potaknuo razgovor o sigurnosti u prometu te su djeca odgovarala na mali kviz znanja. Roditelji su prisustvovali zajedničkom izletu vlakom i tramvajem te je organiziran posjet Tehničkom muzeju „Nikola Tesla“ u Zagrebu. Također, u sklopu projekta, održana je izložba likovnih radova na temu „Transportations“ u Gradskoj knjižnici „Ante Kovačić“ u Zaprešiću.

Projekt je bio zanimljiv i koristan, aktivnosti su bile primjenjive, a djeca su imala priliku vidjeti dječje vrtiće u drugim zemljama, upoznati vršnjake koji govore jezikom koji nije hrvatski ili engleski.

 

 

Dan sigurnijeg interneta u Dječjem vrtiću Maslačak

Skupina ranog učenja engleskog jezika Candies obilježila je Dan sigurnijeg interneta 11.veljače 2025. godine virtualnim druženjem sa djecom iz zemalja uključenim u eTwinning projekt”Rise and Shine” Tako su se uz djecu iz Hrvatske okupila djeca iz  Grčke, Turske, Italije, Poljske, Litve, Latvije i Španjolske.  Zajedno su igrali kviz Kahoo na temu  sigurnog korištenja interneta.  S obzirom da su pitanja bila na engleskom jeziku sa svojim odgojiteljica su ih i prevodili   Na pitanja se odgovaralo odabirom određenog oblik  i boje.  Djeca su pokazala su široko znanje o korištenju interneta.  Znaju da se za pomoć trebaju obraćati roditeljima i odgajateljima,  da sa nepoznatima ne trebaju razgovarati ni otkrivati svoje osobne podatke , da se ne internetu ne  vrijeđa nikoga i ne govore ružne riječi.

 

„Rise And Shine“

 

 

Djeca i odgojitelji iz skupine Candies uključili su se u međunarodni eTwinning project „Rise And Shine“. Kroz ovaj projekt nastojat ćemo promicati psihičku otpornost djece kako bi bili sposobni nositi se sa svojim obvezama u školi u početku, ali i kasnije kao članovi društva.

Ciljevi koje želimo postići su:

  • razvijati djetetovu sposobnost da upravlja svojim stresom i bavi se strategijama suočavanja s različitim problemima.
  • pomagati u stvaranju odnosa, odnosno sposobnosti djeteta da stvara zdrave međuljudske odnose.
  • -razvijati vještine koje vode pronalaženju rješenja.
  • -razvijati . sposobnost djeteta da upozna svoje snage i koristi ih u svakodnevnom životu.
  • poticati brigu o sebi koja će poboljšati fizičko i psihičko stanje.

 

U projekt su uključena djeca iz sedam europskih zemalja (Grčka,Španjolska,Italija,Poljska,Turska, Rumunjska i Hrvatska.).Projekt smo započeli upoznavanjem djece i odgojitelja.Upoznali smo zastave zemalja partnera i naučili nekoliko riječi na njihovom jeziku.( https://youtu.be/66c4MokjSWQ).Osmislili smo logo i maskotu projekta.

 

Natures Canvas: Discovering the Earth`s Wonders

Odgojna skupina katoličkog vjerskog odgoja Krijesnice, sudjelovala je od veljače do lipnja 2024.godine u eTwinnig projektu Natures Canvas: Discovering the Earth`s Wonders

Više o projektu: Natures Canvas Discovering the Earths wonders

Erasmus

Nije pronađena nijedna objava.

KA1 mobilnosti

KA1 MOBILNOSTI

KA1 mobilnosti pružit će sudionicima projekta nova znanja i vještine za rad s djecom s posebnim potrebama i njihovim roditeljima omogućiti kvalitetniju integraciju u redovnu odgojno – obrazovnu praksu. Nove metode i alati pomoći će odgojiteljima organizirati primjerene aktivnosti, obogatiti vrtićko okruženje te razviti nove i otvorenije pristupe prema drugima i drugačijima. Također će bolje razumjeti potrebe djece s posebnim potrebama kao i drugoj djeci omogućiti da razvijaju toleranciju i spremnost na pomoć drugačijima od sebe. Unaprijediti će se jezične kompetencije sudionika, što će pomoći europskoj dimenziji rada ustanove i većoj uključenosti u međunarodne projekte te olakšati uključivanje u kurikulume vrtića iz drugih zemalja.

Creative teaching tehniques to promote inclusive education

Odgojiteljice Marta Sabolek i Ana Gabričević prisustvovale su KA1 mobilnosti pod nazivom „Creative teaching tehniques to promote inclusive education“ koja se odvijala 5 dana na Tenerifima (Španjolska), u organizaciji udruge Eduplus .

Kroz mobilnost potiče se metodologija aktivnog učenja: suradničko učenje, iskustveno učenje i primjeri iz stvarnog života, obrazovanje na otvorenom i okoliš ,  učenje temeljeno na igri. Također, polaznici mobilnosti stječu vrijednosti i komunikacijskih vještina: poštovanje i tolerancija, empatija i različitost, kritičko razmišljanje. Polazišta od kojih se kretalo prilikom učenja na mobilnosti su: povezivanje s vlastitim tijelom i emocijama, interes za drugoga: empatija-potrebe i izazovi, holistički pristup, učitelji su heroji- samopouzdanje, poboljšanje sustava, korak po korak, zajedno smo jači.

Inclusive education through arts and games

Odgojiteljica Ljubica Školnik i logopedinja Anja Zorko prisustvovale su KA1 mobilnosti pod nazivom „Inclusive education through arts and games“ koja se odvijala 5 dana u Barceloni, Španjolska.

Tečaj je namijenjen nastavnicima i školskom osoblju od predškolske razine do osnovnog, srednjeg, strukovnog obrazovanja, obrazovanja odraslih i osoba s posebnim potrebama i svima onima koji zainteresirani za stvaranje okruženja pogodnog za učenje u inkluzivnoj skupini ili razredu. Metodologija se temelji na teoretskoj nastavi i prikazima primjera dobre prakse te raspravama i usporedbama iskustava, s ciljevima isticanje važnosti okruženja pogodnog za učenje u inkluzivnom razredu, stjecanja vještina za stvaranje okruženja pogodnog za učenje, razumijevanja  uloge umjetnosti i igara u razvoju interpersonalnih vještina za učenje i suradnju, upravljanje ponašanjem i olakšavanje samousmjerenog učenja i otkrivanja, upoznavanja sa različitim igrama i umjetničkim aktivnostima koje se mogu koristiti radi lakšeg učenja i upravljanja ponašanjem u inkluzivnoj učionici, razvijanje komunikacije, suradnje, prezentacije, rješavanja problema, pregovaranja, vještina kritičkog i kreativnog mišljenja, pružanja i primjena kreativnih ideja i praktičnih resursa za uspješnu provedbu umjetničkih aktivnosti i aktivnosti temeljenih na igrama za podršku uključivanju u razred, poboljšanja komunikacijskih vještina na engleskom jeziku (službeni jezik tečaja), promicanja interkulturalne svijesti.

Intercultural education – The Answer to Cultural Diversity in the Classroom

Odgojiteljice Ankica Huf i Martina Štoos prisustvovale su KA1 mobilnosti pod nazivom „Intercultural education – The Answer to Cultural Diversity in the Classroom“ koja se odvijala 6 dana na Cipru.

Za vrijeme boravka na mobilnosti provodili su razne aktivnosti poput aktivnosti zagrijavanja, prezentacije sudionika, aktivnosti za kulturnu svijest i izražavanje, team building aktivnosti, aktivnost grupnog rada i prikupljanje podataka za grupni rad, posjetili su stari grad Limassol i provodili aktivnosti u gradskom središtu, nadalje provodili su aktivnosti koje potiču komunikaciju, interkulturalne aktivnosti u multikulturalnoj učionici, aktivnosti koje jačaju osjećaj pripadnosti, umjetničke aktivnosti, aktivnosti za suočavanje s rasističkim i nasilničkim incidentima, posjetili su Nikoziju (jedini podijeljeni glavni grad u Europi) i tamo prikupljali podatke za grupni rad te su naposljetku prezentirali grupni rada članovima tima.  Kroz aktivnosti naučili su raspravljati o pitanjima različitosti, razumjeti razlike, razumjeti kulturnu raznolikost i multikulturalizam. Naučili su ciljeve, uloge, karakteristike i modele interkulturalnog obrazovanja, načine upravljanja različitostima u učionici i stvarati inkluzivnu kulturu u ustanovi te važnost kulturne svijesti i razumijevanja kultura. Naučili su razgovarati o integraciji interkulturnog sadržaja kroz područja kurikuluma i identificirati mogućnosti. Naučili su koristiti ICT alate za komunikaciju u učionici, interkulturni dijalog i pronalaženje izvora te smo značajno poboljšali svoje znanje engleskog jezika.

The Finnish approach to children with special needs: promoting learning and growth

Posljednja mobilnost „The Finnish approach to children with special needs: promoting learning and growth” provedena je u Firenci u ožujku 2024. kojoj su prisustvovale odgojiteljice Tihana Mufić i Sandra Šimunić. Naglasak ove edukacije bio je na upoznavanju finskog modela obrazovanja, neuropsihijatrijskih dijagnoza kod djece i razlika između ADD-A, ADHD-A, autizma i Aspergerovog sindroma. Odgojiteljice su predstavile svoj grad i ustanovu iz koje dolaze putem prezentacije te svoj profesionalni razvoj. Finski model obrazovanja je jedan od najboljih u svijetu. Njihov obrazovni sustav teži jednakosti za sve, neovisno o socijalnom statusu i ostalim mogućnostima. Naglasak je na ranoj intervenciji, djeca su u fokusu pedagoškog plana. Učitelj slijedi kurikulum, ali sam bira metode učenja. Na edukaciji su predstavljeni različiti modeli rada i digitalni dnevnici, te su razmjenjivana iskustva u podučavanju s kolegama iz drugih država, Nizozemske, Danske, Litve i Latvije. Sudionici su osnaživani u području identifikacije djece s teškoćama u razvoju, pristupu i izazovima u radu. Upoznali su se s primjerima dobre prakse inkluzivnih škola te razmijenili kreativne ideje za pomagala u odgojno-obrazovnom radu. Kao primjer dobre prakse inkluzivnih škola prikazano je nekoliko je video isječaka. Raspravljalo se o tome što je dobar učitelj i koje su njegove karakteristike. Sudionici su podijelili svoja iskustva o učiteljima koji su utjecali na njihov život te su iskusili vježbu samoprocjene (jake i slabe strane). Također, razmijenili su mnoge igre koje pomažu opuštanju i povezivanju grupe.

 

Skip to content