U odgojno-obrazovnoj skupini Žabice, aktualan je projekt Zvuk, pokret, govor. Žabice su jaslička skupina s djecom u drugoj i trećoj godini života. Istraživanje okoline je jedan od glavnih “alata” djece u razvijanju vještina, znanja i kompetencija. Djeca istražuju osjetilima – dodirom, vidom, sluhom, njuhom, okusom, vestibularnim osjetom te putem kinestetičko-proprioceptivnog sustava. U ovom projektu naglasak je na istraživanju zvuka i pokreta, no pristup u projektu je integralan i multisenzorički pa mnoge aktivnosti potiču i druga područja razvoja i osjeta. Aktivnosti koje su se provodile su sljedeće: gestovne igre, igre s pokretom, kratke brojalice, pjesmice, aktivno i pasivno slušanje glazbe, glazbene aktivnosti s udaraljkama, izrada i upoznavanje instrumenata – šuškalica, zvečki, kastanjeta, bubnjeva, zvončića, strugalica i sl. Kao dodatan poticaj i doživljaj instrumenata posjetila nas je odgojiteljica Iris koje je djeci predstavila instrument ukulele. Također, korištene su razne manipulativne zvučne igre kao što su zvučne kugle, štapići i dr.

U sklopu projekta mijenjalo se i prostorno-materijalno okruženje sobe dnevnog boravka. Formiran je glazbeni centar koji se često nadopunjavao materijalima i novim zvučnim poticajima, a svaki centar aktivnosti dobio je određeni zvučni dio ili zvučni materijal. Prostor je obogaćen vizualnim poticajima – sve aktivnosti su se dokumentirale kako bi se pratio dječji razvoj i napredak, ali dokumentacija je poslužila i kao vizualan poticaj i podsjetnik djeci na aktivnosti ili kontekst određenog centra aktivnosti. Prostor se gradio, prilagođavao i formirao prema interesima djece za pojedine aktivnosti. Izrađeni su interaktivni plakati koji su korišteni uz poznate pjesme i brojalice te glazbeni zid od prirodno neoblikovanih materijala.